Carregant

Si us plau, esperi


001_24000944
Serveis per sistematitzar i analitzar tècnicament les propostes presentades per la ciutadania en el marc del procés de pressupostos participatius, així com donar suport en la valoració municipal de les propostes, amb mesures de contractació púb

Serveis per sistematitzar i analitzar tècnicament les propostes presentades per la ciutadania en el marc del procés de pressupostos participatius, així com donar suport en la valoració municipal de les propostes.


Import sense IVA
155.986,58 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
13/de set./2024 - 27/de set./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 174.487,85 EUR
codi CPV
71200000-0 Serveis d'arquitectura i serveis connexos 

72220000-3 Serveis de consultoria en sistemes i consultoria tècnica 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Autorització per consultar les dades a la AEAT i a la TGSS
    • Declaració responsable complementària al DEUC
    • Declaració responsable constitució en UTE
    • Declaració responsable d¿adscripció de mitjans personals i/o materials
    • Declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 1.1 Sobre el preu fix
    • 1.2 Sobre el preu unitari
    • 2. Per l¿assessorament a les promotores amb propostes incompletes (Clàusula 3.3 PPT).
    • 3. Per l¿assessorament a les promotores amb propostes amb condicionants tècnics (Clàusula 3.2 PPT)
    • 4. Nivell lingüístic del personal vinculat al contracte (Clàusula 3.1 i 3.2 PPT)
    • 5. Per la reducció de terminis en identificació de duplicitats i incompatibilitats(Clàusula 3.5 PPT)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PROVIDÈNCIA D'INCOACIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES TÈCNIQUES

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURÍDIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'INTERVENCIÓ

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME D'ESTABILITAT PRESSUPOSTÀRIA

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_24000944: BC

15 d’octubre 2024 12:30

Finalitzada

Document Data de publicació
Acta de la Mesa Publicat el 15/d’oct./2024

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, voldríem saber quin període de temps aproximat es preveu entre l_adjudicació i l_inici de les activitats vinculades al projecte. O si més no, quan es preveu l_arrencada de la fase de debat i presentació de propostes d¿inversió. Moltes gràcies
Publicada

18/de set./2024

contestada

20/de set./2024

Bon dia, El període de temps aproximat es preveu entre l'adjudicació i l'inici de les activitats vinculades al projecte és l'endemà a la formalització del contracte, tal com estableix la Clàusula 3 del PCAP. Gràcies
Bona tarda, Som una empresa de nova creació (maig 2024), i volem saber quins són els criteris de solvència econòmica en aquests casos per la licitació en qüestió. Cal complir amb el volum de negoci de 150.000 euros, o hi ha alguna altra fórmula per demostrar la solvència? Gràcies!
Publicada

16/de set./2024

contestada

17/de set./2024

Bon dia, D'acord amb la clàusula 13 del PCAP, els documents que, si escau, haurà d'aportar per acreditar el compliment dels requisits de solvència econòmica són: - Els comptes anuals dels tres darrers exercicis aprovats i dipositats al Registre Mercantil o en el Registre oficial que correspongui. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil han d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En el cas de què la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any haurà d'aportar la documentació acreditativa corresponent.
Bon dia, tenim una pregunta en relació a una de les tasques previstes com a variable (segons projectes), que és la viabilitat tècnica de cada proposta. El plec assenyala que el contractista haurà de realitzar una breu investigació per tal de determinar si hi ha algun condicionant que pugui invalidar la proposta així com concretar la superfície. La nostra pregunta és si aquesta investigació respon a uns criteris prefixats clars, que puguin ser avaluats de forma automatitzada, o bé es tracta d_un treball difícilment automatitzable i que requereix una dedicació específica per part de l_equip tècnic.
Publicada

18/de set./2024

contestada

20/de set./2024

Bon dia, Per determinar si hi ha algun condicionant que pugui invalidar la proposta així com concretar la superfície caldrà recopilar i valorar la informació establerta en el punt 3.2 del Plec tècnic. Els criteris per valorar les propostes estan fixats i seran traslladats a l'adjudicatària per part dels responsables municipals. La dificultat tècnica en l'avaluació dependrà del contingut de les propostes presentades per la ciutadania. Per la bona execució de les tasques vinculades al contracte es requereix que el personal responsable de l'execució reuneixi la formació i experiència descrita en la clàusula 7 del PCAP. Podeu consultar les 1.980 propostes recollides en l'edició anterior a https://www.decidim.barcelona/processes/PressupostosParticipatius/f/3768/proposals. Hi trobareu les tipologies, les propostes acceptades, rebutjades i els motius indicats segons els criteris que es van establir en aquell procés. Cal tenir en compte que alguns criteris han canviat en aquesta nova edició.