Carregant

Si us plau, esperi


001_24003337
Casal Mas Guinardó. Gestió i dinamització. Amb mesures de contractació pública sostenible

Gestió i dinamització del casal Mas Guinardó, ubicat al barri del Guinardó, plaça Salvador Riera, núm. 2


Import sense IVA
503.860,50 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
07/de nov./2024 06:00 - 09/de des./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.007.721,02 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Capacitat de contractar
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta econòmica, fins a 35 punts
    • Per la presentació de la memòria anual abans de l¿establert a la clàusula 8.20 PPT. 8 punts.
    • Per la substitució del personal per a la cobertura de baixes i permisos, fins a 8 punts.

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

PROVIDÈNCIA D'INCOACIÓ

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANUNCI DE LICITACIÓ DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 PCAP_Plànols

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 PCAP_Inventari

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 PPT_Preus públics

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 PPT_Conveni

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 PCAP_Subrogació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 PPT_Pla usos

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Tenim una consulta respecta la present licitació, en el punt 23 de la CLÀUSULA 8: OBLIGACIONS DE L ADJUDICATÀRIA es demana que l empresa adjudicatària haurà d establir un mínim de 10 hores mensuals de supervisió externa del servei. Aquesta supervisió s entèn com a la supervisió des de l entitat o una supervisió d una persona totalmente aliena al servei? Gràcies
Publicada

12/de nov./2024

contestada

13/de nov./2024

Bon dia, Responent a la consulta sobre l'apartat 23 de la clàusula 8 del PPT, la supervisió a la que es fa referència és la que la pròpia empresa adjudicatària ha de fer del servei i/o gestió de l'equipament que fan els treballadors que té contractats. Gràcies i salutacions,