Carregant

Si us plau, esperi


001_24004279
GESTIÓ DOCUMENTAL DISTRICTE DE NOU BARRIS

Servei de Gestió Documental als departaments de Llicències i Inspecció i de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Nou Barris Reservat i amb mesures d'eficiència social


Import sense IVA
47.347,20 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
14/de gen./2025 11:24 - 30/de gen./2025 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 189.388,80 EUR
codi CPV
79612000-7 Serveis de col·locació de personal de suport per a oficines 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • 1. Annex1: DEUC
    • 2. Annex 2: Declaració responsable complementària al DEUC
    • 3. Annex 3: Declaració responsable constitució UTE
    • 4. Annex 4: declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • 5. Annex 5: Autorització a consulta certificats
    • 6. Annex 6: Declaració indicant que és empresa d¿inserció laboral o centre treball iniciativa social
    • 7. Annex 7: Declaració responsable d¿adscripció de mitjans personals i/o materials
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 0. Annex 8: Document oferta pdf
    • 1. Annex 8.1: Pel preu ofert
    • 2. Annex 8.2. Per la reducció del temps de substitució del personal per baixes i permisos.
    • 3. Annex 8.3. a) Per increment experiència mínima de equip assignat a execució contracte (treb 1)
    • 3. Annex 8.3. b) Per increment experiència mínima de equip assignat a execució contracte (treb 2)
    • 4. Annex 8.4 Pel compromís incrementar hores formació mínimes segons conveni que ofereix al personal
    • 5. Annex 8.5. Per estar en possessió del nivell C1 de català en el moment d¿iniciar el servei

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud