Carregant

Si us plau, esperi


001_25000419
Gestió i dinamització del Centre Cívic Torre Llobeta, amb mesures de contració pública sostenible

Gestió i dinamització del Centre Cívic de Torre Llobeta, al barri de Vilapicina i la Torre Llobeta del Districte de Nou Barris, amb mesures socials de contractació pública sostenible


Import sense IVA
573.195,56 EUR
Estat
Desistiment
Periode de sol·licituds
25/de febr./2025 00:01 - 12/de març/2025 18:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.146.391,12 EUR
codi CPV
98000000-3 Altres serveis comunitaris, socials o personals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1 DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Annex 2 Declaració responsable complementària la DEUC
    • Annex 3 Declaració responsable constitució en UTE
    • Annex 4 Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • Annex 5 Autorització
    • Annex 6 Declaració responsable adscripcioó mitjans
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Increment d'actuacions d'arts escèniques
    • Increment d'actuacions musicals anuals amb 3 artista
    • Increment d'actuacions musicals anuals amb 4 artistes
    • Increment de les hores de formació cada perfil professional
    • Increment en el nombre d'exposicions amb activitats complementàries
    • Increment en el nombre de conferències, debats i seminaris addiconals en format de taula rodona
    • Per la millora en el temps de lliurament de la memòria del curs anterior
    • Preu ofertat
    • Reducció del temps de substitució del personal per a la cobertur de baixes i permisos

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 6 Declaració compromís mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci previ licitació DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 7 Model oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència aprovació CdG

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència desistiment contracte

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Comunicat suspensió presentació d'ofertes

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci licitació DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 5 Autorització

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitats

Descarregar

Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 3 Declaració UTE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 2 Declaració complementària DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 4 Declaració empreses grup empresarial

Descarregar

Documents addicionals a publicar

001_25000419 Annex 1 DEUC

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25000419: Sobre C

19 de març 2025 12:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En relació al Plec de clàusules administratives del concurs publicat del Centre Cívic Torre Llobeta i, més concretament als càlculs del personal previst per a portar a terme el projecte, observem que, tot i tenir en compte alguns increments salarials, no s'han tingut en compte les pujades reflectides en l'Acord parcial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya per als anys 2025, 2026, 2027 i 2028 (aprovat per resolució EMT/345/2025 de 31 de gener i publicat al DOGC el 13 de febrer), que preveu increments del 4% al setembre de 2025, 4% al setembre de 2026, 4.25% al setembre de 2027, i 1% al Setembre del 2028 i el plus sociocultural del 4% aplicable també al Setembre de 2028. Aquest Acord parcial del conveni també reformula la figura de les persones informadores d'equipaments socioculturals de proximitat (com és el cas ) passant a anomenar-les informador/a sociocultural i aplicant-les una pujada salarial respecte a la figura de l'informador/a que fins ara aplicava al Conveni. Això suposa un augment dels costos laborals per sobre del que indica la licitació, i que en especial afectarien de manera significativa a la possible prorroga. Tenint en compte tot això, la nostra pregunta és: L'Òrgan de Contractació té previst adaptar i modificar els costos prevists als plecs de la licitació d'acord amb el contingut de l'Acord parcial del Conveni aprovat que és d'obligat compliment des de la seva publicació el dia 13 de febrer? D'altra banda, mentre que el PCAP indica que només seran subrogables el director, 2 animadors i 2 dinamitzadors, en el quadre de subrogació apareixen 4 Informadors indefinits. Podríeu aclarir quin es el personal a subrogar?
Publicada

04/de març/2025

contestada

07/de març/2025

Bon dia, Respecte al personal a subrogar: Hem facilitat a les empreses licitadores, en el propi plec, la informació sobre les condicions dels contractes dels treballadors/es als que afecta la subrogació, per permetre una exacta avaluació dels costos laborals, d'acord amb allò previst a l'article 130 LCSP. L'empresa que està executant el contracte actualment, ha proporcionat aquesta informació sobre les persones treballadores, un cop els hem requerit aquesta informació. El personal susceptible de subrogació seria el que surt en el quadre de subrogació, annex núm. 8, amb els següents comentaris: Tal com diu el PCAP, les persones treballadores susceptibles de ser subrogades de la plantilla i el personal descrit al PPT: · 1 director a 37,5 hores · 2 dinamitzadors a 37,50 h · 2 informadors a 35 h (un d'ells com a substitució de la persona titular del contracte) - Al quadre de subrogació hi ha un informador/a en excedència voluntària fins el 2027. Aquesta persona està sent substituïda per una figura d'informador, de les abans mencionades. Aquesta persona pot sol·licitar incorporar-se al lloc de treball quan finalitzi la seva excedència. - Al quadre de subrogació hi ha una persona com a informador/a per una jornada de 2,5 hores. Es una contractació fixe discontinua, que només va treballar el 26 de setembre del 23, per cobrir una punta de feina. Respecte als increments salarials: · 1 director a 37,5 hores: - Es va calcular a partir d'un increment salarial del 3,5% des de setembre del 24, 4% des de setembre del 25, 4% des de setembre del 26 i 4% des de setembre del 27 (a la publicació va sortir 4,25%) i 4% en setembre del 28 (al conveni es va publicar un 1%). Vam fer la mitjana per tal d'evitar modificacions al VEC. En qualsevol cas, el càlcul està per sobre del conveni, ja que, en el moment de la redacció, tot i no tenir la publicació oficial, vam proposar mantenir els increments del 27. - La categoria laboral que es va aplicar va ser la de gerent-director, per sobre del contracte anterior. · dinamitzadors: - Els increments salarials són els mateixos que els indicats anteriorment. - La figura de dinamització passa a coordinador, per tant la categoria laboral també està per sobre de la del contracte anterior. · informadors: El sou de l'informador es va calcular atenent les taules salarials del conveni de lleure de l'any 2024, vigent en el moment de la preparació i aprovació de la licitació, que només preveia una única categoria professional d'informador. L'actual conveni de lleure socio cultural contempla una figura d'informador patrimonial (equivalent a la categoria d'informador anterior) i una nova figura d'informador socio cultural. Atès, que la figura d'informador socio cultural no estava prevista a l'anterior conveni, no es disposava d'uns salaris de referència en aquesta categoria, la qual cosa ha motivat que es calculi el pressupost amb un import inferior al previst finalment pel nou conveni col·lectiu. Atès, que la figura d'informador prevista en el present contracte es correspon amb la nova categoria d'informador socio cultural regulada en el nou conveni, el pressupost calculat no es considera idoni per assumir les despeses salarials i, per tant, properament l'òrgan de contractació decideix desistir el contracte i procedir a una nova licitació amb el pressupost actualitzat.