Carregant

Si us plau, esperi


018/56/25
Serveis de disseny, creació i impartició de les accions formatives del servei de coaching laboral per a dones de Barcelona Activa.


Import sense IVA
80.000,00 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
10/de set./2025 13:30 - 29/de set./2025 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 480.000,00 EUR
codi CPV
80500000-9 Serveis de formació 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta tècnica en relació amb els criteris que depenen d'un judici de valor
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Acreditació de coneixement de llengua anglesa (com a mínim el nivell B1 MECR)
    • Experiència laboral o professional en coaching laboral i/o orientació professional
    • Experiència professional de treball específic amb grups de dones
    • Oferta econòmica del preu hora d'impartició (IVA exclòs)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Plec de Prescripcions Tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives Particulars

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

018/56/25: Sobre B

1 d’octubre 2025 13:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud