Carregant

Si us plau, esperi


026/605.2020.010
Obres per a la nova construcció de l'equipament a la Plaça Sarrià (Biblioteca i seu del Districte), al Districte de Sarrià Sant Gervasi, a Barcelona. Lot 1: Edifici obra civil, instal·lacions 1, vigilància i coordinació i obres d'urbanització. Lot 2: Instal·lacions 2.

Obres per a la nova construcció de l¿equipament a la Plaça Sarrià (Biblioteca i seu del Districte), al Districte de Sarrià Sant Gervasi, a Barcelona. Lot 1: Edifici obra civil, instal·lacions 1, vigilància i coordinació i obres d¿urbanització. Lot 2: Instal·lacions 2.


Import sense IVA
12.078.589,97 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
02/de des./2020 - 25/de gen./2021 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Obres
Obert
14.578.462,29 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • [BIMSA]. Documentació Administrativa.
  • Oferta tècnica
    • [BIMSA]. Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • [BIMSA] Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
45000000-7 Treballs de construcció 

1 Edifici obra civil, instal·lacions 1, vigilància i coordinació i obres d'urbanització Obres per a la nova construcció de l¿equipament a la Plaça Sarrià (Biblioteca i seu del Districte), al Districte de Sarrià Sant Gervasi, a Barcelona. Lot 1: Edifici obra civil, instal·lacions 1, vigilància i coordinació i obres d¿urbanització. Lot 2: Instal·lacions 2. 8.991.068,25 Adjudicat
45000000-7 Treballs de construcció 

2 Instal·lacions 2. Obres per a la nova construcció de l¿equipament a la Plaça Sarrià (Biblioteca i seu del Districte), al Districte de Sarrià Sant Gervasi, a Barcelona. Lot 1: Edifici obra civil, instal·lacions 1, vigilància i coordinació i obres d¿urbanització. Lot 2: Instal·lacions 2. 3.087.521,72 Adjudicat
No hi ha cap document publicat.

Meses d'obertura de la licitació.

026/605.2020.010: Mesa d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica i criteris automàtics

17 de març 2021 10:15

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Entenem al punt 18,2 del contracte facilitat que les despeses per les llicències d'obra no són responsabilitat del contractista, no es far referència a l'abonament de l'ICIO. ¿És el pagament de l'ICIO responsabilitat del contractista? Gràcies
Publicada

19/de gen./2021

contestada

21/de gen./2021

Bona tarda, Les constructores no paguen l'ICIO per l'execució de les obres Municipals. Amb l'aprovació municipal del projecte i la seva l'adjudicació n'haurien de tenir prou. Salutacions
El document EPS PE U urbanitzazió - s.pdf que hi ha a la documentació del Perfil del Contractant de la Plataforma de Contractació Pública de la Generalitat no correspon al present concurs. Trobem a faltar el projecte que correspongui.
Publicada

03/de des./2020

contestada

15/de des./2020

Bon dia El projecte sencer el poden trobar al link que consta en observacions, al Plec i a l'anunci. ftp://ftplicitacions.bimsa.cat/605.2020.010
Bona tarda, Quan executem el recàlcul del pressupost hi ha dos línies del pressupost en les que l¿amidament es posa a Zero. Les línies són: 01.16.01. 2 (E2R54A9) amidament abans d¿executar el recàlcul 283,216 m3 01.16.02. 2 (E2RA7LP0) amidament abans d¿executar el recàlcul 483,436 m3 Els imports d¿aquests amidaments forment part del pressupost de licitació, i no podem tornar a posar el seu valor al fer el recàlcul. Els agrairíem ens digueu quins passos hem de fer per corregir-ho.
Publicada

13/de gen./2021

contestada

15/de gen./2021

Bona tarda, us remetem el resultat de les comprovacions tècniques a la consulta que se'ns fa arribar: S'ha comprovat amb la descarrega de l'arxiu publicat LCT i s'ha revisat el que comenta el contractista. No s'ha detectat l'error que explica el licitador. S'ha contrastat amb el l'ITEC i enviant l'arxiu de referència per a que féssin les comprovacions. Ens confirmen que no detecten cap error en el sentit de la consulta que indica el licitador L'ITEC confirma que el problema que explica el licitador pot venir motivat pel fet que s'estigui fent servir una versió bastant anterior a l'actual (versió 5.6). L'opció de vincular l'amidament la van afegir a la versió 5.4 del programa. Si s'utilitza una versió anterior no reconeixerà el vincle i al fer el recàlcul el farà desaparèixer. És justament el que explica el licitador que li està passant. Si obren l'arxiu per tant amb una versió de programa posterior a la 5.4, no han de tenir cap problema. Recordem també, que l'ITEC te a disposició mòduls gratuïts per elaborar ofertes. Li poden facilitar sense cap cost si no dispossèsin de cap llicència actualitzada del programa.
Hola, ens podríeu facilitar el projecte si us plau? Ja que els documents que hi ha penjats al perfil del contractant només hi ha publicat el projecte de la part d'urbanització i ens falta el projecte de la part d'obra civil. Gràcies,
Publicada

11/de des./2020

contestada

15/de des./2020

Bon dia El projecte sencer el poden trobar al link que consta en observacions, al Plec i a l'anunci. ftp://ftplicitacions.bimsa.cat/605.2020.010
Bon dia, En referència a l¿expedient 605.2020.010, CONSTRUCCIÓ EQUIPAMENT PLAÇA SARRIÀ (Sarrià Sant Gervasi) voldríem fer la següent consulta: - Pel que fa l¿experiència del personal es demana que les obres realitzades en els darrers 15 anys siguin ¿Equipaments públics¿. Voldríem saber que es considera ¿equipament¿, més concretament si es poden considerar: places i/o parcs (urbanització), centres comercials, edificis administratius/oficines públics, habitatges socials. Per altra banda, pel que respecta la superfície de 3.000 m2, entenem que són els construïts, podem incloure la superfície exterior d¿exteriors d¿urbanització de l¿obra? Restem a l¿espera de la seva resposta. Moltes gràcies.
Publicada

14/de des./2020

Bon dia Com a Equipament públic entenem qualsevol edifici en que la seva activitat sigui de caire públic. És a dir, dels tipus d'obres que indiquen en la seva consulta, entenem que només podrien estar dintre d'aquesta categoria els edificis administratius públics / oficines públiques que donin serveis públics. En cap cas, places, parcs, urbanitzacions, centres comercials, habitatges socials, etc. Respecte a la superfície si que és la superfície construïda, però només el que fa referència a l'Edificació de l'equipament, no als exteriors.
En relació a les "obres similars" indicades a l'apartat P del Quadre de caracteristiques, "Equipaments públics" incluen edificis de pública concurrència o amb accés al públic encara que siguin de titularitat privada? Gràcies.
Publicada

17/de des./2020

contestada

21/de des./2020

Per equipaments públics entenen edifici d'equipaments on es desenvolupa una activitat pública, per tant, si edificis amb pública concurrència però no amb titularitat privada.