Carregant

Si us plau, esperi


026/Fase 1 - 610.2025.038
Concurs de projectes per a la contractació de l¿Avantprojecte de la Plataforma Marina i del projecte executiu del camp municipal de futbol Poblenou-Agapito Fernández i de l¿edifici de vestuaris i serveis, al districte de Sant Martí de Barcelona


Import sense IVA
245.867,88 EUR
Estat
Avaluació de sol·licituds de participació
Periode de sol·licituds
01/d’abr./2025 17:00 - 06/de maig/2025 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Concursos de projectes (Candidatures)
245.867,88 EUR
codi CPV
71000000-8 Serveis d'arquitectura, construcció, enginyeria i inspecció 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

    • [BIMSA_CONCURS_DE_PROJECTES] Documentació general
    • [BIMSA_CONCURS_DE_PROJECTES] Criteris de sel·lecció
No hi ha cap document publicat.
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, no veiem especificat als Plecs el periode d_anys requerit per a les actuacions a presentar al Sobre C. Serien treballs realitzats en els darrers 10 anys com es demana per al treball de solvència? Es pot presentar al Sobre C el treball aportat com a solvència? Gràcies
Publicada

10/d’abr./2025

contestada

11/d’abr./2025

En relació amb la primera pregunta: Serien treballs realitzats en els darrers 10 anys com es demana per al treball de solvència? No hi ha limitació en aquest sentit. Pel que fa a la segona pregunta: Es pot presentar al Sobre C el treball aportat com a solvència? Sí, però en el cas de la solvència els treballs presentats han de ser dels últims 10 anys.
Bona tarda ens podríeu indicar on podem trobar la diligència on consta que es podrà presentar la diligenia el dia 6 Moltes gràcies
Publicada

30/d’abr./2025

contestada

02/de maig/2025

Bona tarda, A la PSCP, apartat avisos, consta publicada la Diligència i actualitzat el termini de presentació d'ofertes fins al pròxim dimarts 6 de maig de 2025, a les 13 hores. A Pixelware també s'ha actualitzat i habilitat l'espai a l'efecte. Salutacions,
Bona tarda La DOCUMENTACIÓ ON INDIQUEM QUI FORMARÁ PART DE LEQUIP JUNTAMENT AMB LES DECLARACIONS CV ETC ES PRESENTA EN AQUESTA FASE O EN LA FASE 2
Publicada

30/d’abr./2025

contestada

02/de maig/2025

Bona tarda, Pel que fa a aquesta primera fase, amb l'aportació de l'Annex núm. 1-C és suficient. En un moment posterior, a requeriment de BIMSA, se sol·licitarà l'acreditació de la solvència de la clàusula 6.5. Salutacions.
Bona tarda, El termini per a la redacció de l¿avantprojecte s¿ha establert en 12 mesos. Aquesta durada respon a la inclusió d¿un procés participatiu paral·lel durant l¿elaboració del document, o bé a la complexitat i extensió de l¿àmbit territorial objecte d¿estudi? Es preveu que els 12 mesos siguin un període de treball ininterromput per part de l¿equip redactor?
Publicada

23/d’abr./2025

contestada

24/d’abr./2025

Bon dia, El termini estimat pels treballs de redacció de l'avantprojecte per part de l'equip redactor és de 12 mesos. Els 12 mesos poden no ser consecutius en funció dels períodes de reflexió que esdevinguin per part de l'Ajuntament. Durant els 12 mesos, s'inclou com a treballs de redacció en fase d'avantprojecte l'elaboració de propostes i de diferents alternatives per reflexionar i acordar les solucions finals. Salutacions,
Bona tarda, Un mateix Autor ho pot ser en els 3 apartats; Autor/a especialista en espai públic, Autor/a especialista en edificació d¿obra nova, Autor especialista en edificació?
Publicada

09/d’abr./2025

contestada

11/d’abr./2025

D'acord amb l'establert a la clàusula 6 del PCAP, s'exigeix com a mínim el següent personal: 1. Autor/a especialista en espai públic 2. Autor/a especialista en edificació d'obra nova Una mateixa persona podria ocupar les dues posicions d'autors/es sempre i quan acrediti tenir la titulació, els coneixements i l'experiència requerits en el PCAP i si justifica que és viable des del punt de vista de la dedicació per a cadascuna de les feines. S'ha de tenir en compte que cada autor podrà assumir fins a un màxim de dues especialitats addicionals. El fet de que una persona ocupi dues posicions d'autor no dona dret a aquesta persona a assumir 4 especialitats addicionals.
Hola, Per a la solvència dels autors i especialistes, segons l¿annex 5 del PCA poden ser treballs d¿obra/projecte. Això implica que per la solvència, tant poden ser Direccions Facultatives, Execució d¿obres i Redacció de projectes? D¿altra banda, estem tenint problemes amb la plataforma i els certificats digitals degut als problemes d¿ahir amb l¿¿apagón¿. Cap la possibilitat de que la presentació de l¿oferta es posposi a una altra data? Gracies i salutacions
Publicada

29/d’abr./2025

contestada

30/d’abr./2025

Bona tarda, Tal i com s'indica a l'annex 5, la solvència es refereix a experiència en REDACCIÓ DE PROJECTES EXECUTIUS. Ha de ser autor del projecte o especialista, segons el cas, durant la fase de redacció del projecte. A l'annex 5 del PCA s'indica: A1. Autor especialista en espai públic (passeigs marítims): Experiència en redacció de projectes executius (dels quals en sigui autor del projecte) de projectes de passeigs marítims amb una superfície superior o igual a 20.000 m2 o amb un PEC (IVA exclòs) superior o igual a 2.000.000 euros (màxim 2 TREBALLS) A2. Autor especialista en espai públic (remodelació espai públic en àmbit urbà): Experiència en redacció de projectes executius (dels quals en sigui autor del projecte) de projectes de remodelació d'espai públic en l'àmbit urbà amb una superfície superior o igual a 20.000 m2 o amb un PEC (IVA exclòs) superior o igual a 2.000.000 euros (màxim 2 TREBALLS) A3. Autor especialista en edificació: Experiència en redacció de projectes executius (dels quals en sigui autor del projecte) de projectes d'edificació d'obra nova d'edificis del sector terciari (edificis que tenen per objecte la prestació de serveis a les persones. No es consideren dintre del sector terciari edifici d'habitatges o edificis industrials) en àmbit urbà de superfície construïda superior o igual a 600 m2 o amb un PEC (IVA exclòs) superior o igual a 2.000.000 euros (màxim 2 TREBALLS) E1. Especialista en estructures de protecció costera: Experiència en redacció de projectes executius (dels quals en sigui especialista en protecció costera) de projectes que incloguin estructures de protecció costera (màxim 2 TREBALLS) E2. Especialista en paisatgisme: Experiència en redacció de projectes executius (dels quals en sigui especialista en paisatgisme) de projectes que incloguin estructures de protecció costera (màxim 2 TREBALLS) D'altra banda, s'ha publicat una Diligència conforme s'amplia el termini de presentació d'ofertes fins al pròxim dimarts 6 de maig de 2025, a les 13 hores. Salutacions,
Bon dia, Ens agradaria aclarir alguns punts en relació amb el concurs: 1. Respecte a la servitud de trànsit, protecció i ZMT: entenem que la franja de 20 m de servitud ha de restar lliure d¿edificació a cota de terreny. Ara bé, voldríem confirmar si aquesta limitació també afecta a possibles elements construïts en voladiu o cobertes elevades que, sense ocupar el sòl, poguessin projectar-se sobre aquest àmbit des d¿una cota superior. 2. Sobre la zona de concerts i esdeveniments (espai multifuncional): al plec s¿indica una superfície de 5,5 hectàrees. Aquesta xifra és un requisit fix i inamovible, o bé la superfície final del recinte pot ser objecte de proposta per part dels equips participants? 3. Finalment, en relació amb l¿espai multifuncional: es preveu que aquest recinte romangui sempre tancat quan no hi hagi esdeveniments, o bé es contempla la possibilitat que pugui obrir-se i utilitzar-se en altres moments com a espai públic més de la ciutat? Gràcies per endavant per les vostres aclaracions.
Publicada

03/de set./2025

contestada

10/de set./2025

Bon dia, Procedim a donar resposta a les preguntes plantejades: 1. Respecte a la servitud de trànsit, protecció i ZMT: entenem que la franja de 20 m de servitud ha de restar lliure d'edificació a cota de terreny. Ara bé, voldríem confirmar si aquesta limitació també afecta a possibles elements construïts en voladiu o cobertes elevades que, sense ocupar el sòl, poguessin projectar-se sobre aquest àmbit des d'una cota superior. La servitud per pas de vehicles és de 20m, aquesta profunditat pot disminuir-se a 6m respecte la (ZMT) línia límit de la Zona marítima terrestre, en sòl urbà. Aquests 6m han de ser lliures en subsòl, sòl i vol. Dels 6m als 20m es poden plantejar elements en vol. Deixem referència normativa. I en tot cas farem la consulta directament a la demarcació de costes. Com que estem en període de concurs fase II, els equips han de projectar segons la pauta argumentada anteriorment. Tenint en compte el pas dels vehicles d'emergència en els primers 6m. Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes Llei 2/2013, de 29 de maig, de protecció i ús sostenible del litoral i de modificació de la Llei 22/1988, de 28 de juliol de 1988, de Costes. Reial Decret 876/2014, de 10 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament General de Costes. 2. Sobre la zona de concerts i esdeveniments (espai multifuncional): al plec s'indica una superfície de 5,5 hectàrees. Aquesta xifra és un requisit fix i inamovible, o bé la superfície final del recinte pot ser objecte de proposta per part dels equips participants? La superfície indicada als plecs és orientativa. 3. Finalment, en relació amb l'espai multifuncional: es preveu que aquest recinte romangui sempre tancat quan no hi hagi esdeveniments, o bé es contempla la possibilitat que pugui obrir-se i utilitzar-se en altres moments com a espai públic més de la ciutat? L'espai s'ha de poder tancar. La proposta ha d'oferir possibilitats de gestió. Així doncs, poder utilitzar aquest espai com un recinte gestionat com altres parcs de Barcelona (Ciutadella, la campa....) que es tanca a les nits, seria una possibilitat quan no hi hagin grans esdeveniments. Salutacions,