Carregant

Si us plau, esperi


026/903.2025.016
Serveis de gestoria en màteria laboral a Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA

Serveis de gestoria en màteria laboral a Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA


Import sense IVA
57.454,34 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
07/de jul./2025 - 23/de jul./2025 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 183.853,90 EUR
codi CPV
79211110-0 Serveis de gestió de nòmines 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • [BIMSA]. Documentació Administrativa.
  • Oferta tècnica
    • [BIMSA]. Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • [BIMSA] Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

PPT_PCAP_PublicatPSCP.pdf

Descarregar

Plec tècnic

PPT_PCAP_PublicatPSCP.pdf

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
1.- Cuántos trabajadores tiene en la actualidad BIMSA? 2- Cuántos Códigos Cuenta Cotización tiene BIMSA? 3.- Cuántas nóminas/trabajador/año hay que realizar? 12, 14, 15¿ 4.- El lugar de ejecución del contrato es en las propias oficinas del adjudicatario? 5.- En cuántas ocasiones ha sido necesaria la presencia del adjudicatario en sus instalaciones? 6.- Las imágenes o capturas de pantalla cuentan como extensión en la memoria técnica? 7.- Solo es necesario acreditar y numerar una experiencia como máximo en los criterios del anexo 2-A del PCAP de los puntos 2.3.1, 2.3.2 y 2.3.3.? Es decir, si se tiene más de una experiencia no se valorará y por tanto con tan sólo indicar 1 sería suficiente? 8.- Para acreditar la experiencia del personal de los puntos anteriores (2.3.1, 2.3.2 y 2.3.3. del PCAP), puede servir un certificado en el que se incluya a los 3 profesionales? 9.- En relación a la pregunta anterior, para que el documento sea válido y ponderado por ustedes, cuando indican en la página 62 del PCAP que ¿en la documentación adjunta tendrá que aparecer de forma clara la descripción de la experiencia requerida y toda la información y especificaciones que se piden¿ sería suficiente con que en el certificado se indique lo que aparece en el apartado de experiencia de la página 62 del PCAP? 10.- La aportación del curriculum vitae del personal adscrito es solamente para la empresa propuesta como adjudicataria? 11.- Por lo que respecta a las medidas de fidelización de las personas trabajadoras, se valora las ideas de dichas medidas o la adjudicataria deberá asumir los costes de estas medidas. Por ejemplo, si una medida es dar un boli a cada trabajador, la adjudicataria debería asumir el coste del bolígrafo. gracias por su tiempo
Publicada

09/de jul./2025

contestada

17/de jul./2025

1- A 30/06/2025, 72 persones. 2- 1 compte de cotització del règim general. 3- De forma general 14 (12 mesos + 2 pagues extres) + 1 d'endarreriments habitual + 1 altra d'endarreriments addicionals que este tenint els darrers anys. Per tant, s'han de tenir en compte 15. 4-Sí, la feina no es realitza en les oficines del licitador. 5- Les tasques que es ddemanen es poden desenvolupar al es oficines de l'adjudicatari, però es demanen reunions de seguiment presencials. 6- L'extensió de les memòries es mesura per pàgines. Per tant, les imatges o captures de pantalla s'inclouen dins de l'extensió. 7- El màxim que es pot acreditar efectivament és una experiències per cada criteri de cada posició (cada posició té 2 criteris dels que s'ha d'acreditar experiència per obtenir la màxima puntuació i s'ha d'acreditar de la forma que diu el plec. 8- Això dependrà de la l'experiència que s'acrediti. Si les experiències dels tres professionals s'han donat a la mateixa empresa, podria ser, però si són d'empreses diferents s'haurà de fer un certificat per professional amb les diferents empresees i els períodes corresponents. 9- Com a titular per identificar el criteris d'experiència sí, però és necessari que es descrigui l'experiència. 10- Veure la clàusula 6.6 B) IV, del plec de clàusules administratives. El CV és necessari per poder acreditar les experiències (solvència tècnica), però no es pot incloure ni al sobre "A" ni al "B". 11- Les mesures de fidelització són del personal de l'empresa que es presenta per mitigar la rotació del seu personal i que això millori la qualitat del servei, no és pel personal del licitador. Per tant, les mesures que s'han de presentar són les que ja estigui aplicant l'empresa que es presenta per fidelitzar al seu personal.
Buenas, en el PPT, apartado 3.1. piden que el programa de la empresa adjudicataria debe ser compatible con la plataforma de retribución flexible que usa BIMSA. ¿Pueden indicarnos qué plataforma utilizan por favor? Gracias
Publicada

17/de jul./2025

contestada

18/de jul./2025

Actualment no hi ha cap, però, es té pensat incorporar-ne una per tant, l'adjudicatari, ha de contemplar la seva incorporació de forma compatible al seu programa de gestió que estigui donant el servei.
Bon dia, En relació a la documentació a presentar en el sobre A (documentació acreditativa del compliment dels requisits previs) sembla indicar que es pot optar per presentar el DEUC o que aquest és pot substituir per la declaració responsable del Annex 1A. Entemem que llabors es pot presentar només Annex 1A i no DEUC. Gràcies i salutacions,
Publicada

09/de jul./2025

contestada

17/de jul./2025

Efectivament, tal i com estableix el PCAP, poden optar, bé per presentar la DR de l'Annex núm. 1-A o bé el DEUC. Igualment, si subcontracten part dels treballs, cada subcontractista haurà de presentar DR de l'Annex núm. 1-A o bé DEUC.