Benvolguts/des,
Us volíem fer tres consultes:
1. Sobre l oferta dels especialistes addicionals i la manera d acreditar la seva experiència addicional, respecte a la relació d experiències requerides, hi hauria prou amb una obra/actuació dels darrers 10 anys en actuacions similars de 1.500.000 € de PEC en el cas d acústica i 3.500.000 € per a estructures?
2. Aprofitem per a comentar-vos que en el text del quadre de la pàgina 76 del PCAP en l apartat de experiència requirida de la posició 2 Estructures, diu ...especialista en acústica... i no estructura, pel que ens fa dubtar que la resta del text sigui correcte. Podeu aclarir-ho?
3. Confirmar que no es demana especialista en instal·lcions.
Gràcies.
Publicada
20/de març/2026
contestada
23/de març/2026
Benvolguts,
Donem resposta a les vostres consultes per ordre:
1) Pel que fa als especialistes addicionals (en acústica i en estructura), en fase de licitació només cal indicar si s'aporten o no per part del licitador.
Posteriorment, en fase d'execució, en cas d'haver-se ofert per part del licitador un o ambdós especialistes addicionals, l'adjudicatari estarà obligat a aportar-los. L'incompliment d'aquest extrem comportarà la imposició de les penalitats corresponents.
2) Efectivament, tal com consta en l'avís publicat a la PSCP en data 23 de març, hi ha un error tipogràfic en el quadre de la pàgina 76 del PCAP. En la descripció de l'experiència requerida de l'especialista d'estructura, el redactat correcte és el següent:
"Experiència en actuacions similars, exercint com a tècnic especialista en ESTRUCTURES. Entenent-se per actuacions similars, haver participat en obres, en la seva especialitat, amb un import mínim de l'obra de PEC sense IVA de 3.500.000 ¿. Caldrà acreditar aquesta participació mitjançant Declaració responsable del licitador o del especialista proposat."
3) Confirmem que no es requereix un especialista addicional en instal·lacions.
Salutacions,