Bon dia.
En relació amb aquest expedient, voldríem fer 3 consultes:
Primera consulta: Referent a les cartes de compromís que se sol·liciten al PCAP, dins de l¿apartat de mobiliari fix serà necessari disposar de 3 cartes de compromís a causa de l¿especialització requerida (mobles, barrera triple de sensors i estors enrotllables).
Aquestes 3 cartes, sumades a les corresponents a: revestiments interiors, paviment de moqueta, tancaments practicables interiors i lluminàries, totalitzarien SET cartes de compromís. Preguem confirmació que es poden presentar més de 5 cartes de compromís.
Segona consulta: Aquestes cartes de compromís computen dins de les 30 pàgines de la documentació tècnica?
Tercera consulta: Preguem confirmació que el termini màxim de subministrament dels tancaments practicables interiors és, com a màxim, l¿ÚLTIM DIA FEINER DE LA SETMANA 8, segons s¿indica al quadre Excel de presentació de mostres i inici dels treballs.
Gràcies,
Publicada
18/de maig/2026
contestada
20/de maig/2026
1.- Referent a les cartes de compromís que se sol·liciten al PCAP, dins de l'apartat de mobiliari fix serà necessari disposar de 3 cartes de compromís a causa de l'especialització requerida (mobles, barrera triple de sensors i estors enrotllables). Aquestes 3 cartes, sumades a les corresponents a: revestiments interiors, paviment de moqueta, tancaments practicables interiors i lluminàries, totalitzarien SET cartes de compromís.
Preguem confirmació que es poden presentar més de 5 cartes de compromís.
La carta de compromís especificada al Plec amb el número 4 correspon exclusivament al mobiliari fix.
Els estors enrotllables i la barrera triple de sensors no són objecte d'acreditació mitjançant carta de compromís específica.
Les cartes de compromís objecte de valoració són únicament les expressament previstes al Plec, amb una puntuació màxima total de 5 punts.
En cas que el licitador aporti cartes de compromís addicionals, aquestes es podran incorporar a la documentació presentada, però no substituiran ni complementaran les cartes específicament exigides al Plec ni seran objecte de valoració addicional.
2.- Segona consulta: Aquestes cartes de compromís computen dins de les 30 pàgines de la documentació tècnica?
No, les cartes de compromís no computaran dins del límit màxim de 30 pàgines de la documentació tècnica, amb la finalitat de garantir una oferta correctament estructurada, comprensible i d'òptima lectura.
Tot i que aquesta exclusió no s'ha previst expressament al Plec, les cartes de compromís s'hauran d'incorporar dins del mateix document de l'oferta tècnica. En conseqüència, el document podrà tenir una extensió màxima total de 35 pàgines, corresponent les 5 pàgines addicionals a les cartes de compromís requerides.
3- Tercera consulta: Preguem confirmació que el termini màxim de subministrament dels tancaments practicables interiors és, com a màxim, l'última DIA FEINER DE LA SETMANA 8, segons s'indica al quadre Excel de presentació de mostres i inici dels treballs
Sí, es confirma que el termini màxim de subministrament dels tancaments practicables interiors correspon, com a màxim, a l'últim dia feiner de la setmana 8, d'acord amb el calendari establert al quadre Excel de presentació de mostres i inici dels treballs.