Carregant

Si us plau, esperi


026/603.2026.106
Obres d'implantació del nou Centre de Coordinació Operativa d'Emergències de Barcelona a l'edifici Llac, ubicat a l'entorn de les tres xemeneies de Poble Sec, al districte de Sants-Montjuïc, Barcelona.

Obres d¿implantació del nou Centre de Coordinació Operativa d¿Emergències de Barcelona a l¿edifici Llac, ubicat a l¿entorn de les tres xemeneies de Poble Sec, al districte de Sants-Montjuïc, Barcelona.


Import sense IVA
15.173.662,71 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
23/de jul./2026 - 21/de set./2026 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Obres
Obert
22.023.234,22 EUR
codi CPV
45000000-7 Treballs de construcció 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • [BIMSA]. Documentació Administrativa.
  • Oferta tècnica
    • [BIMSA]. Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • [BIMSA] Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

603.2026.106_PPT_PCAP_PublicatPSCP.pdf

Descarregar

Plec administratiu

603.2026.106_PPT_PCAP_PublicatPSCP.pdf

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
requerim ens confirmi m la data de presentació d aquest procediment perque a la plataforma esta consignat dia 20-09
Publicada

01/de set./2026

contestada

21/de set./2026

Termini de presentació 21 09 fins les 13 h
Bon dia, Respecte a la licitació OBRES D¿IMPLANTACIÓ DEL NOU CENTRE DE COORDINACIÓ OPERATIVA D¿EMERGÈNCIES DE BARCELONA A L¿EDIFICI LLAC, UBICAT A L¿ENTORN DE LES TRES XEMENEIES DE POBLE SEC, AL DISTRICTE DE SANTS-MONTJUÏC, BARCELONA, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE. Número d¿expedient: 603.2026.106, hem revisat el TCQ de l¿Addicional 1 i hem detectat una incongruència entre l¿arxiu TCQ (29067_20260701_Preu0_Proj_CECOR_add 1.LCT) i el pdf del TOM III. AMIDAMENTS I PRESSUPOST_PROJECTE EXECUTIU_JUNY 2026 a les següents partides: PQ72-ZOF1 i PQ72-ZOF4, que formen part del capítol 18 ¿ Equipament, mobiliari i senyalètica / 03 ¿ Equipament office Aquestes dues partides comparteixen un descomposat anomenat: PQ75-7NU2, en el qual el rendiment difereix entre el PDF (1,000) i el TCQ (0,301). Això comporta que els preus unitaris tampoc no siguin coincidents. Agrairem que ens indiqueu si podem modificar el rendiment d¿aquest descomposat i si aquesta modificació ens afectaria en el procés d¿homogeneització. O si per contra, ens envieu un nou arxiu TCQ. Salutacions cordials,
Publicada

31/d’ag./2026

contestada

31/d’ag./2026

Bon dia Comprovat el preus zero que està dins de la carpeta de CD Licitació, el rendiment de la partida PQ75-7NU2 i que forma part dels descomposats de les partides PQ72-ZOF1 i PQ72-ZOF4, és 1 en ambdós casos De totes maneres, recordar que els rendiments, tant el que indica la quantitat necessària com el que afecta a la mà d'obra de la descomposició de la partida (com és aquest cas) són a risc del contractista i que, per tant, els poden modificar en la seva oferta.