Carregant

Si us plau, esperi


026/Fase 1 - 606.2023.022
Concurs per a la redacció del projecte del centre tècnic i social Park Güell i adequació dels entorns, a l'Avinguda del Coll del Portell, al barri de la Salut, al districte de Gràcia de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
60.741,47 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
05/d’abr./2023 - 17/de maig/2023 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Concursos de projectes (Anònim)
Procediment anònim
No 792.635,78 EUR
codi CPV
71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

    • [BIMSA-CP] Documentació General i de les identitats dels candidats
    • [BIMSA-CP] Documentació de les propostes tècniques per a la selecció de concursants

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

026/Fase 1 - 606.2023.022: Sobre A: Identitat Lemes i Documentació general

20 de novembre 2023 10:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, En referència al concurs per la redacció del projecte del centre tècnic i social Park Güell i entorns tenim les següents consultes: - En el Plec de criteris tècnics (pag.16) parleu que caldrà complir amb el document de Requeriments per a nous centres de treball de Espais Verds a Barcelona, però no està inclós en la documentació del concurs. El proporcionareu? - Hi ha algun document de requeriments/característiques a complir referent als molls de descàrrega? - Teniu un dimensionat detallat (número i m2) de espais de acopis necessàris? -Podrieu donar més detalls del tipus de recollida de la poda feta pel camió de 9m? Ex: és un camió amb caixa que recull la poda amb pinces o és un camió que recull un contenidor. Si és la 2ª opció, quants m3 o quina longitud ha de tenir el contenidor, si funciona amb contenidors, quants contenidors cal que hagi en el moll?...etc Moltes gràcies
Publicada

26/d’abr./2023

contestada

16/de maig/2023

El document de requeriments per a nous centres de treball d'Espais Verds a Barcelona és un document de molt de detall que no es considera necessari en fase de concurs. Aquest document es facilitarà a l'adjudicatari per a la redacció del projecte. En relació als dubtes plantejats, en aquesta fase preliminar de l'actuació no es considera necessari aportar més detall tècnic. En relació als recorreguts de vehicles i connexions amb el Park, el criteri és que el mur perimetral del Park Güell continuï com és actualment i tot allò que es pugui transportar per la porta del Coll del Portell, així es faci. Ara bé, pel material que no es pugui transportar per aquest punt, al Park es disposa de recorreguts alternatius. Per tant, no es considera rellevant resoldre o aclarir en aquesta fase aquestes qüestions plantejades. Recordar que cal cenyir-se a allò descrit al plec de criteris. I respecte allò que no es detalli, o és perquè no es disposa a dia d'avui d'aquesta informació o perquè no s'ha considerat rellevant en aquesta fase preliminar de l'actuació. En la fase de concurs (tant en primera com en segona volta) el jurat valorarà les propostes en base, coherència i proporció als requeriments especificats en el plec i als criteris de valoració. Recordar que la proposta que resulti escollida podrà ser susceptible d'ajustos segons requeriments dels tècnics municipals, en fases posteriors de més concreció, així com al llarg de la redacció del projecte.
Bona tarda, agrairïem saber si hi ha intenció de fer públics els resultats de la fase 1 en breu, abans de les vacances destiu. Més que res per poder organitzar les vacances dels col·laboradors. Moltes gràcies per avançat.
Publicada

06/de jul./2023

contestada

07/de jul./2023

Actualment el Jurat no ha finalitzat la tasca de valoració de les propostes. No obstant això, la previsió és comunicar els resultats de la Fase 1 i enviar invitació als millors seleccionats durant el mes de juliol perquè presentin les seves propostes per a participar a la Fase 2 durant la segona quinzena del mes de setembre o, a més tardar, durant la primera quinzena del mes d'octubre.
no podem baixar la documentació del ftp per la fase 2. no sabem amb quin usuari i contrassenya hem d entrar . Ho estem provant amb els de licitacions.bcn.cat i no ens funciona
Publicada

13/de jul./2023

contestada

18/de jul./2023

Hem publicat un nou enllaç directe: https://ftpcontractacio.bimsa.cat:4433/?u=6Det&p=H4pN
Tenim 2 consultes: 1- Hi ha informacions contradictòries pel que fa a la compensació econòmica pel màxim de 10 finalistes: Al quadre resum de característiques del plec, apartat B, a l apartat de compensació econòmica hi diu 40.000€ per a cada participant seleccionat, fins a un màxim de 10 seleccionats Al plec administratiu, (pàg 30) punt 13.2-COMPENSACIÓ ECONÒMICA ALS PARTICIPANTS SELECCIONATS PER AL A FASE 2: 4.000€ Iva exclòs 2- Com a requisits de solvència professional mínima, el tècnic especialista en Planejament, com a figures de planejament acceptades s inclouen els següents?: Pla de Millora Urbana (PMU) Pla Especial Urbanístic (PEU)
Publicada

20/d’abr./2023

contestada

16/de maig/2023

Existeix un error al quadre resum de característiques del Plec de bases, apartat B, a l'apartat de compensació econòmica, ON DIU "40.000¿ per a cada participant seleccionat, fins a un màxim de 10 seleccionats" HA DE DIR "4.000¿ per a cada participant seleccionat, fins a un màxim de 10 seleccionats"; essent correcte la compensació econòmica pressupostada que hi consta de forma global al quadre resum de característiques, de 40.000¿ per a tots els participants. Com a requisits de solvè ncia professional mínima, el tècnic especialista en Planejament, com a figures de planejament acceptades s'inclouen els següents?: · Pla de Millora Urbana (PMU) · Pla Especial Urbanístic (PEU) RESPOSTA: Sengles figures de planejament s'accepten com a solvència del tècnic especialista en Planejament
Bon dia, laparcament per a treballadors consta com a espai interior, es pot plantejar exterior? Cal que estigui a dins de lambit 1 o es podria proposar una implantació propera alternativa? Gracies
Publicada

15/de maig/2023

contestada

16/de maig/2023

Respecte el dubte plantejat de si l'aparcament per a treballadors ha de ser espai interior o es pot plantejar exterior, cal cenyir-se a allò descrit al plec de criteris. Recordar que tal i com s'indica en el PLEC DE CRITERIS D'INTERVENCIÓ DEL CONCURS PER A LA REDACCIÓ DEL PROJECTE DEL CENTRE TÈCNIC I SOCIAL PARK GÜELL I ENTORNS, AL BARRI DE LA SALUT, AL DISTRICTE DE GRÀCIA DE BARCELONA, pg15, "totes les places d'aparcament hauran de ser per a vehicles elèctrics, que ha de ser un espai cobert i tancat amb clau". Respecte el dubte de si l'aparcament cal que estigui a dins de l'àmbit 1 o es podria proposar una implantació propera alternativa, en el mateix plec anteriorment citat, s'indica que "cal tenir en compte els recorreguts necessaris dels vehicles" i s'explica les necessitats previstes. Caldrà que les propostes siguin compatibles amb els usos i necessitats descrites. Si així es considera, les propostes podran raonar i justificar la idoneïtat d'allò plantejat.
Cal separar tots els elements de PiJ dels de Patrimoni? o es pot proposar d'agrupar vestuaris per una banda i magatzems per l'altra per tal de fer un conjunt més optimitzat?
Publicada

12/de maig/2023

contestada

12/de maig/2023

El Programa Funcional reflexa les necessitats d'espais i superfícies per a la Brigada de Patrimoni i per a Parcs i Jardins; si bé la seva implantació a nivell de distribució i interrelació amb altres dependències queda a elecció de cada concursant.
-Quina relació hi ha entre l espai per acopis i els magatzems? Han d estar al mateix nivell?, s ha d accedir als magatzems i espai per acopis des d un mateix punt? Es poden relacionar aquests dos espais amb un ascensor/muntacàrregues? El magatzem de rajoles entenem que no cal que tingui relació directa. -Per al tema de l abocador i la poda, hi ha d haver accés rodat entre l àmbit 1 i el Park? En els estudis previs es parla d una possible connexió i en l acta de reunió del dia 20/06/2019 es diu que no es vol cap porta de serveis entre l edifici i el Park. Si no hi ha cap nou accés, quin seria el recorregut d aquests vehicles que porten les restes de poda des de l interior del Park fins a l abocador?
Publicada

20/d’abr./2023

contestada

16/de maig/2023

En relació als dubtes plantejats, en aquesta fase preliminar de l'actuació no es considera necessari aportar més detall tècnic. En relació als recorreguts de vehicles i connexions amb el Park, el criteri és que el mur perimetral del Park Güell continuï com és actualment i tot allò que es pugui transportar per la porta del Coll del Portell, així es faci. Ara bé, pel material que no es pugui transportar per aquest punt, al Park es disposa de recorreguts alternatius. Per tant, no es considera rellevant resoldre o aclarir en aquesta fase aquestes qüestions plantejades. Recordar que cal cenyir-se a allò descrit al plec de criteris. I respecte allò que no es detalli, o és perquè no es disposa a dia d'avui d'aquesta informació o perquè no s'ha considerat rellevant en aquesta fase preliminar de l'actuació. En la fase de concurs (tant en primera com en segona volta) el jurat valorarà les propostes en base, coherència i proporció als requeriments especificats en el plec i als criteris de valoració. Recordar que la proposta que resulti escollida podrà ser susceptible d'ajustos segons requeriments dels tècnics municipals, en fases posteriors de més concreció, així com al llarg de la redacció del projecte.
bon dia, voldríem aclarir 2 punts respecte a l entrega de la 2a fase: per la memòria , segons el plec diu una extensió màxima de quatre (6) pàgines. Aclarir doncs si son 4 o 6 pel fitxer dels 2 panells A2 , el plec diu que tindrà una mida corresponent a DIN-A1 i 300 DPI de resolució, d alta qualitat. Es tracta de din A1 o din A2? gràcies
Publicada

04/de set./2023

contestada

05/de set./2023

Hem publicat a la Plataforma de serveis de contractació pública de la Generalitat de Catalunya un avis clarificant les contradiccions existents al Plec de bases en relació al contingut del Sobre B. La memoria ha de tenir una extensió máxima de sis (6) pàgines i s'han de presentar DOS (2) PANELLS en format DIN-A2 (arxiu *.pdf) i en posició vertical, a una cara.