Carregant

Si us plau, esperi


026/611.2023.028
Serveis d'auditoria de sistemes TIC a les oficines de Bimsa.

Serveis d'auditoria de sistemes TIC a les oficines de Bimsa.


Import sense IVA
75.793,66 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
12/de maig/2023 - 29/de maig/2023 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
90.952,39 EUR
codi CPV
72222300-0 Serveis de tecnologia de la informació 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • [BIMSA]. Documentació Administrativa.
  • Oferta tècnica
    • [BIMSA]. Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • [BIMSA] Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Memòria justificativa

Descarregar

Plec administratiu

PCAP

Descarregar

Plec tècnic

PPTP

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

026/611.2023.028: Sobre C

6 de juny 2023 12:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, No hem sabut identificar en la PCAP el Pla de facturació associat als serveis prestats i agrairíem saber si només es preveu una fita de facturació per la totalitat de l¿adjudicació, al finalitzar tot el projecte o bé es podrà facturar per lliurables. Si fos possible per lliurables, agrairem ens indiquin quines serien les fites de facturació. Gràcies i Salutacions
Publicada

22/de maig/2023

contestada

24/de maig/2023

Bon dia, La facturació es realitzarà tot prorratejant l'import d'adjudicació amb el nombre de mesos d'execució del contracte. La facturació es produirà, per tant, de forma mensual i l'import de les factures s'haurà de correspondre amb l'import d'adjudicació dividit entre el nombre de mesos d'execució del contracte. Salutacions
Bon dia En el Plec de Prescripcions Tècniques (PPT) apartat 7 ¿Característiques de les Ofertes¿ Punt II ¿Presentació de l¿oferent. Organització, mètodes i mitjans¿ es recull que es requerirà com a mínim d¿un Gerent, 2 enginyers informàtics i un tècnic de suport, però en el apartat 4 ¿Equips de Treball¿ es descriu 1 gerent, 1 cap de projecte i 2 Enginyers tècnics. Ens podríeu aclarir quin és l¿equip que cal adscriure al servei? Gràcies
Publicada

22/de maig/2023

contestada

24/de maig/2023

Bon dia, L'equip de treball necessari és aquell que s'estableix en el propi Plec de Prescripcions Tècniques (en endavant "PPT"), en l'apartat 4 ("equip de treball") i en la Clàusula 6.6 del Plec de Clàusules Administratives Particulars. Per altra banda indicar, en relació a l'apartat 4 del PPT, recordar que cal evitar incloure en les ofertes cap informació sobre les figures concretes que realitzaran el servei (referències nominals, currículums, etc.), en tant que determinades certificacions professionals seran valorades en seu de criteris d'adjudicació avaluables mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics. Salutacions