Carregant

Si us plau, esperi


026/611.2023.036
Servei de suport i acompanyament per a la transformació cultural de Barcelona d¿Infraestructures Municipals, SA

Servei de suport i acompanyament per a la transformació cultural de Barcelona d¿Infraestructures Municipals, SA


Import sense IVA
184.724,78 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
19/de juny/2023 - 21/de jul./2023 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
221.669,74 EUR
codi CPV
51111300-6 Serveis d'instal·lació de transformadors 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • [BIMSA]. Documentació Administrativa.
  • Oferta tècnica
    • [BIMSA]. Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • [BIMSA] Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec de clàusules particulars

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Memòria justificativa

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació expedient

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

026/611.2023.036: Sobre C

28 de setembre 2023 09:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
A l'apartat de l'acreditació de les millores en "Formació específica en metodologies AGILE i/o PMP (10 punts)", no ens queda del tot clar el següent punt "El licitador haurà d'indicar si oferta formació específica en metodologies Agile o PMP, fins a un màxim de 2". Això vol dir que s'ha de presentar 2 certificats per perfil o s'ha de presentar 2 certificats pel conjunt de l'equip?
Publicada

12/de jul./2023

El criteri de valoració ha estat pensat per valorar que hi hagi aquesta formació específica dins l'equip de treball, de manera que el model d'oferta de l'Annex núm. 2-A del Plec regulador no distingeix les posicions de l'equip mínim. Així les coses, per obtenir la puntuació màxima, és suficient amb aportar dos (2) certificats en total, que poden pertànyer a perfils diferents
1. Volia confirmar la plataforma per la qual es realitza la presentació ja que en aquest enllaç no ens apareix l'opció "presentar oferta". 2. Pel que fa al tema pressupost, a les bases comenteu que el Pressupost base de licitació és de 184.724,78 euros + IVA però també en un apartat comenteu d'un 20% de Possibles modificacions, no ens queda molt clar de quina manera seria ampliable aquest pressupost base, es pot ampliar en reduir el temps de lliuraments, augmentar l'equip de personal i proposar la formació específica en Metodologies Agile i/o PMP? 3. Una altra consulta que tenim és si teniu eines digitals per treballar actualment ja que comptem amb plataformes que podríem proposar-vos i volem saber si us aporta valor afegit o no, més que res per poder detallar i enfocar la memòria. 4. Entenem que la memòria tècnica inclou les dues fases, una primera fase amb una extensió màxima de 20 pgs i una 2da fase amb una extensió màxima de 10 pgs o hem de presentar dues memòries una per a cada fase?
Publicada

23/de juny/2023

contestada

29/de juny/2023

NOTA IMPORTANT: Tal i com s'estableix en el Plec regulador, les preguntes s'han de realitzar a través de Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona. Les respostes, tanmateix, es publicaran en aquest darrer Portal i en el Perfil de Contractant de BIMSA (integrat en la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat. BIMSA no pot garantir respondre a totes les preguntes que no es formulin d'acord amb allò previst en el propi expedient de contractació. 1. Volia confirmar la plataforma per la qual es realitza la presentació ja que en aquest enllaç no ens apareix l'opció "presentar oferta". Tal i com s'estableix tant al Plec regulador com a l'anunci de licitació, les ofertes s'hauran de presentar a través del Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona. La url de l'anunci és el següent: https://licitacions.bcn.cat/site/26/licitacion/licitaciones/detalle?id=5082750 Els fem extensiu, alhora, una url amb el suport tècnic necessari per presentar ofertes a través del citat Portal: https://pixelware.com/servicios-soporte-licitadores/ 2. Pel que fa al tema pressupost, a les bases comenteu que el Pressupost base de licitació és de 184.724,78 euros + IVA però també en un apartat comenteu d'un 20% de Possibles modificacions, no ens queda molt clar de quina manera seria ampliable aquest pressupost base, es pot ampliar en reduir el temps de lliuraments, augmentar l'equip de personal i proposar la formació específica en Metodologies Agile i/o PMP? El pressupost base de licitació és el preu màxim –preu de mercat- a abonar pels treballs objecte del present contracte (aquells que es preveuen en el corresponent Plec de Prescripcions Tècniques). Amb aquesta referència de preu, les empreses licitadores han de realitzar la seva oferta econòmica, que en cap cas podrà ser superior a aquest import. El percentatge del 20% es correspon amb allò que s'anomenen modificacions o modificats i que es regulen en els articles 203 a 207 de la LCSP i a la Clàusula 27 del Plec regulador. En aquesta citada Clàusula s'estableixen les causes que podrien motivar que el contracte es modifiqui, amb un increment mai superior al 20% de l'import d'adjudicació (article 204 LCSP). 3. Una altra consulta que tenim és si teniu eines digitals per treballar actualment ja que comptem amb plataformes que podríem proposar-vos i volem saber si us aporta valor afegit o no, més que res per poder detallar i enfocar la memòria. No podem respondre a aquesta pregunta donada la seva poca concreció. L'entitat utilitza diversitat d'eines digitals pel seu funcionament. 4. Entenem que la memòria tècnica inclou les dues fases, una primera fase amb una extensió màxima de 20 pgs i una 2da fase amb una extensió màxima de 10 pgs o hem de presentar dues memòries una per a cada fase? S'ha de presentar un sol document, on s'ha de dedicar un màxim de 20 pàgines al criteri "Proposta metodològica de diagnosi, elaboració i model del Pla de Transformació Cultural" (Fase 1) i un màxim de 10 pàgines al criteri "Proposta metodològica i model de governança de la fase d'acompanyament i posada en marxa del Pla de Transformació Cultural" (Fase 2). NOTA: S'ha detectat un error la Clàusula 9.2.2, lletra b) del Plec regulador. Allà on diu 20 (pàgines) ha de dir 10 (pàgines), tal i com es fa en l'Annex núm. 4, corresponent als criteris de valoració.
o Formació ¿ Quin és l abast de persones per a la formació? o Fase 2 ¿ Indica que s han de contemplar - més d algunes tasques de programació per a l obtenció d informes i extracció d informació i d administració d algunes aplicacions corporatives ¿ Exactament a quines tasques fa referència? Podem tenir més informació per poder valorar la dedicació de l equip?
Publicada

10/de jul./2023

contestada

17/de jul./2023

- Quin és l'abast de persones per a la formació? Les necessitats de formació s'han d'identificar i definir al seu abast, però no impartir per l'equip. El plec diu: per a la fase 2: realització de formació en habilitats digitals, de lideratge i de promoció de talent. La concreció de perfils als quals s'adreçarà, formarà part de les conclusions de la fase. Així mateix, es valorarà que l'empresa que vulgui participar en la licitació, en la seva proposta, apunti els perfils dins de l'organització que serien susceptibles de participar en aquesta formació. - Fase 2 ¿ Indica que s'han de contemplar - més d'algunes tasques de programació per a l'obtenció d'informes i extracció d'informació i d'administració d'algunes aplicacions corporatives ¿Exactament a quines tasques fa referència? Doncs precisament a les requerides per a la extracció de dades i informació necessària per al seguiment i control del procés de transformació. Aquestes feines poden anar des de la anàlisis de requeriments funcionals/operatius, al desenvolupament d'alguna rutina de consulta de dades sobre les nostres BBDD - Podem tenir més informació per poder valorar la dedicació de l'equip? La previsió de dedicació de l'equip està a l'excel inclòs als plecs. En tot cas partint del pressupost de licitació, i les tasques previstes per a la fase 1 i la fase 2, s'entén que són les empreses que vulguin participar en la licitació les que han de calcular les dedicacions per tal de poder fer la seva proposta econòmica.