Cargando

Por favor, espere


026/Fase 1 - 610.2024.043
CONCURS DE PROJECTES RESTRINGIT PER A LA CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS DE REDACCIÓ DEL PROJECTE I POSSIBLE DIRECCIÓ D¿OBRA PER A LA REFORMA I AMPLIACIÓ DEL CENTRE MUNICIPAL D¿ESPORTS LA VERNEDA, SITUAT AL CARRER BINÈFAR 10-14, AL DISTRICTE DE SANT MARTÍ, A BARCELONA


Importe de licitación (sin impuestos)
166.159,73 EUR
Estado
Evaluación de solicitudes de participación
Periodo de solicitudes
29/abr/2024 11:30 - 05/jun/2024 13:00

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento Valor estimado sin impuestos Código CPV
Servicios
Concursos de proyectos (Candidaturas)
2.592.443,36 EUR
Código CPV
71240000-2 Servicios de arquitectura, ingeniería y planificación



Forma de presentación

Estructura de la oferta

    • [BIMSA_CONCURS_DE_PROJECTES] Documentació general
    • [BIMSA_CONCURS_DE_PROJECTES] Criteris de sel·lecció
No hay ningún documento publicado.
Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bon dia, és possible presentar a les fitxes de l annex 5 el mateix projecte que es presenta com a solvència tècnica? En el cas de la superfície d intervenció, cumpliria un projecte amb 2.450 m2 de sup construida i 4.000 m2 d intervenció en urbanització dels espais exteriors (aparcaments, zones de maniobres...) i 6.000.000 € de PEC? Gràcies
Enviada

15/may/2024

Si que és possible fer constar el mateix Projecte amb el que s'acredita la solvència tècnica a les fitxes sol·licitades per valorar els criteris de selecció de de la Fase 1, que recull l'Annex 5. Pel que fa a la superfície d'intervenció, no compliria un projecte amb intervenció de 2.450m2 de superfície construïda. Per la naturalesa dels treballs es considera que la superfície d' intervenció ha de ser en l'edifici d'equipament. Per altra banda es recorda que es va publicar un avís corregint un error material del Plec de clàusules administratives particular, on s'indicava el següent respecte de la solvència: On diu: Haver redactat, en qualitat d'autor, o haver estat el director d'obra, en els últims QUINZE (15) anys, d'un (1) projecte executiu aprovat tècnicament d'un equipament públic o privat, d'obra nova o rehabilitació integral, en àmbit urbà, amb una superfície d'intervenció igual o superior a 3.000 m2 o un PEC igual o superior a 2.300.000,00¿ (IVA exclòs). Ha de dir: Haver redactat, en qualitat d'autor, o haver estat el director d'obra, en els últims QUINZE (15) anys, d'un (1) projecte executiu aprovat tècnicament d'un equipament públic o privat, d'obra nova o rehabilitació integral, en àmbit urbà, amb una superfície d'intervenció igual o superior a 3.000 m2 i un PEC igual o superior a 2.300.000,00¿ (IVA exclòs).
Bon dia, En els requisits de solvència (clàusula 6), tant per a lautor com per als col.laboradors es parla dun projecte executiu aprovat tècnicament dun equipament públic o privat, dobra nova o rehabilitació integral, en àmbit urbà, amb una superfície dintervenció igual o superior a 3.000 m2 o un PEC igual o superior a 2.300.000,00€ (IVA exclòs) Es a dir 3.000m2 O 2.300.000€ En canvi, en les fitxes (annex 5) sempre es parla dequipament amb superfície dintervenció major de 3000 m2 i un PEC (iva exclòs) major de 2,3 M en els darrers 15 anys Es a dir 3.000m2 I 2.300.000€ Podeu aclarir si es correcte i els criteris de solvència son diferents dels de les fitxes (raro) o es vàlid un o altre? Merci.
Enviada

02/may/2024

Contestada

06/may/2024

Efectivament, hem detectat un error tipogràfic a la CLÀUSULA 6.- CONDICIONS D'APTITUD DELS PARTICIPANTS (PERSONALITAT, CAPACITAT I SOLVÈNCIA), relatiu a la solvència tècnica o professional requerida per a participar en la licitació, tant pel que fa a l'autor com pel que fa als tècnics proposats com a especialistes. Hem procedit a publicar el corresponent avís a la Plataforma de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya, rectificant l'error. Ens remetem al contingut del referit avís, en el que es deixa constància que com a solvència tècnica o professional de l'autor i dels especialistes caldrà, entre d'altres requisits: "iii. Haver redactat, en qualitat d'autor, o haver estat el director d'obra, en els últims QUINZE (15) anys, d'un (1) projecte executiu aprovat tècnicament d'un equipament públic o privat, d'obra nova o rehabilitació integral, en àmbit urbà, amb una superfície d'intervenció igual o superior a 3.000 m2 i un PEC igual o superior a 2.300.000,00¿ (IVA exclòs)."
En relació a la solvencia del Tècnic especialista en PLANEJAMENT, d Acreditar haver redactat, en qualitat d autor, en els últims QUINZE (15) anys, UN (1) Pla Especial Urbanístic en àmbit urbà que hagi estat aprovat definitivament en els darrers QUINZE (15) anys, seria acceptat pel jurat haber redactat una Modificació de Pla especial en l àmbit urbà o be un pla de millora urbana? Moltes gràcies
Enviada

27/may/2024

Contestada

28/may/2024

Entenem que una Modificació de Pla Especial i un PMU són instruments de planejament urbanístic derivat, que desenvolupen les determinacions contingudes al Planejament General, equivalents a un Pla Especial, i per tant s'acceptarien. Cal que aquestes figures urbanístiques estiguin aprovades definitivament dins dels últims QUINZE (15) anys.
Quina es l,alçada maxima permesa per a les construccions tant per l,actual CEM La Verneda com pel nou ambit qualificat de 7b?
Enviada

19/nov/2024

Contestada

21/nov/2024

L'alçada màxima serà objecte del Pla Especial Urbanístic prenent com a referència l'entorn urbà més proper composat pel sòl d'habitatge dotacional (clau HD/7) i industrial (clau 22a) amb front al carrer de Binèfar. En aquest sentit, el Pla Especial Urbanístic concretarà l'alçada màxima de l'equipament d'acord amb la proposta.
Al plec de clausules administratives, en relacio als requisits i contingut del sobre B (pagina 47), s,indica que els planols es representaran a escala definida i d,us comu. Vol dir aixo que tots els participants han d,utilitzar la mateixa escala establerta pel concurs? I si es aixi, quina escala s,ha de fer servir?
Enviada

19/nov/2024

Contestada

21/nov/2024

No, l'escala és lliure però haurà de ser suficient per a poder llegir i veure la proposta a tamany real (equivalent al panell imprès en DIN-A1 o zoom 100% del format digital/PDF). Les escales utilitzades també hauran de ser d'ús comú, com per exemple 1:1.000, 1:500, 1:200, 1:100, 1:50, 1:20...entre d'altres; s'hauran d'evitar escales tipus 1:155...
Bona tarda, Pel que fa a la pista de tir amb arc, ha de complir amb alguna alçada lliure minima? Pel que fa a la reserva aparcament per a vehicles, sha de considerar alguna reserva de places mínima? Gracies
Enviada

26/nov/2024

Contestada

27/nov/2024

Hauria d'estar preparada per a llançar fletxes des de 18m, des de la línia de tir fins a les dianes, i tenir una zona d'espera no inferior a 3m. L'amplada de la sala dependrà del nombre de dianes. Adjuntem guia d'instal·lacions de camps de tir amb arc com a document informatiu.
Bona tarda, No aconseguim trobar la guia de instalacions de camps de tir amb arc. On es troba dins la licitacio? Gracies
Enviada

05/dic/2024

S'ha penjat a l'enllaç que recull la documentació tècnica del Concurs: https://ftpcontractacio.bimsa.cat:4433/?u=Edp4&p=66Bz
Pel que fa al programa, a la fase 4 es demana una sala de llit elastic i una sala de tir amb arc. Mes enlla de la superficie i les caracteristiques que es demanen, tenen algun altre requisit espaial a tenir en compte (alçada mínima, profunditat de la sala, etc.)?
Enviada

19/nov/2024

Contestada

27/nov/2024

Pel que fa a la sala de tir amb arc, hauria d'estar preparada per a llançar fletxes des de 18m, des de la línia de tir fins a les dianes, i tenir una zona d'espera no inferior a 3m. L'amplada de la sala dependrà del nombre de dianes. Procedim a la publicació de la guia d'instal·lacions de camps de tir amb arc com a document informatiu a la Plataforma de Contractació del Sector Públic. Pel que fa a la sala de llit elàstic, caldrà només preveure un espai de 490m2 de superfície amb una alçada mínima de 7m.